Mi ezt életben-tartási szolgáltatásnak hívjuk, ami pillanatnyilag (havi szinten) valóban olcsóbb, azonban a rendszert senki sem ismeri alaposan, minden hibaelhárítás egy hosszadalmas felméréssel kezdődik.
Ez egyrészt lassítja a hibaelhárítást, másrészt minden feladatot elölről kell kezdeni, nincsenek naprakész beállítások, dokumentumok, ami alapján el lehetne kezdeni a javítást.
Több ízben találkozunk olyan rendszerekkel, amik adatmentése esetleges, egy-egy ijedtség miatt történt.
Pillanatnyi divatmegoldások műszaki megoldásainak beszerzése a nélkül, hogy előre felmérnénk, tudjuk-e használni cégünk rendszerében.
Az így beszerzett készülékek integrálása irreálisan nagy erőfeszítéssel kapcsolható a céges rendszerhez.
Sok vezető úgy gondolja, hogy ha a saját szakmájában képes vezetőként gondolkodni, dönteni, az általuk használt számítógépekhez, eszközökhöz ugyanilyen biztonsággal tudnak nyúlni.
A napi használatban ez valóban így is lehet, azonban egy hiba esetén egy rossz döntés (ami akár tudás, akár tapasztalat hiánya miatt van) végzetes lehet.
Cégvezetők egy része dönt a szolgáltatók pillanatnyi, akciós ajánlata mellett, ami sok esetben a költségek növelésével jár, azok csökkenése helyett.
Mutatjuk a megoldást!
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.