5 végzetes hiba,

amit cégvezetők a cégük informatikai rendszereivel elkövetnek:

1. Eseti problémák, eseti megoldásokkal megoldva

Mi ezt életben-tartási szolgáltatásnak hívjuk, ami pillanatnyilag (havi szinten) valóban olcsóbb, azonban a rendszert senki sem ismeri alaposan, minden hibaelhárítás egy hosszadalmas felméréssel kezdődik.
Ez egyrészt lassítja a hibaelhárítást, másrészt minden feladatot elölről kell kezdeni, nincsenek naprakész beállítások, dokumentumok, ami alapján el lehetne kezdeni a javítást.

2. Garancia nélküli, olcsó ügyeskedők alkalmazása a cég szempontjából létfontos adatok kezelésére

Több ízben találkozunk olyan rendszerekkel, amik adatmentése esetleges, egy-egy ijedtség miatt történt.

3. Eszközbeszerzések baráti tanácsok alapján (szaktanács helyett baráti jó tanács...)

Pillanatnyi divatmegoldások műszaki megoldásainak beszerzése a nélkül, hogy előre felmérnénk, tudjuk-e használni cégünk rendszerében.
Az így beszerzett készülékek integrálása irreálisan nagy erőfeszítéssel kapcsolható a céges rendszerhez.

4. Hibaelhárítás saját ötletek alapján

Sok vezető úgy gondolja, hogy ha a saját szakmájában képes vezetőként gondolkodni, dönteni, az általuk használt számítógépekhez, eszközökhöz ugyanilyen biztonsággal tudnak nyúlni.
A napi használatban ez valóban így is lehet, azonban egy hiba esetén egy rossz döntés (ami akár tudás, akár tapasztalat hiánya miatt van) végzetes lehet.

5. Időt rabló ügyintézés informatikai, távközlési szolgáltatókkal

Cégvezetők egy része dönt a szolgáltatók pillanatnyi, akciós ajánlata mellett, ami sok esetben a költségek növelésével jár, azok csökkenése helyett.

Mutatjuk a megoldást!