Sürgős esetben kollégáink közvetlenül elérhetőek az alábbi telefonszámokon:
A telefonos segítség nem minden esetben a leghatékonyabb, mert nem biztos, hogy beszélgetéssel meg lehet állapítani egy hibát, de sokszor előfordul, hogy a hangosan-gondolkozás segítség lehet.
Arra biztosan jó, hogy a lehető leghamarabb értesülünk a fennálló hibáról.
Vannak helyzetek, amikor a távsegítség nem megoldható. Ilyenkor kollégánknak személyesen kell az Ön irodájában segítséget nyújtani.
A személyes segítségnyújtást a /araink/ oldalon található díjszabás szerint végezzük.
Szerződött partnereinknek egyedi szerződéssel, egyedi árakat biztosítunk.
Az elszámolások minden esetben az elvégzett feladatokról szóló munkalap alapján történik.
Az M-Network Informatika a műszaki segítség leghatékonyabb módját a távsegítséget használja Ügyfeleinél keletkezett hibák, karbantartások, egyéb feladatok elvégzésénél az esetek 75%-ban.
A távsegítség módjáról, folyamatáról itt tájékozódhat: Távsegítség
Az irodánk nyitva tartási ideje alatt műszaki kollégákkal folytathat szakmai kérdésekről on-line beszélgetést. A honlapunk alján található linkre kattintva kezdeményezheti a beszélgetést.