Keressen minket!

Telefonos segítség

Sürgős esetben kollégáink közvetlenül elérhetőek az alábbi telefonszámokon:

A telefonos segítség nem minden esetben a leghatékonyabb, mert nem biztos, hogy beszélgetéssel meg lehet állapítani egy hibát, de sokszor előfordul, hogy a hangosan-gondolkozás segítség lehet.

Arra biztosan jó, hogy a lehető leghamarabb értesülünk a fennálló hibáról.

Személyes segítség

Vannak helyzetek, amikor a távsegítség nem megoldható. Ilyenkor kollégánknak személyesen kell az Ön irodájában segítséget nyújtani.

A személyes segítségnyújtást a /araink/ oldalon található díjszabás szerint végezzük.

Szerződött partnereinknek egyedi szerződéssel, egyedi árakat biztosítunk.

Az elszámolások minden esetben az elvégzett feladatokról szóló munkalap alapján történik.

Távsegítség

Az M-Network Informatika a műszaki segítség leghatékonyabb módját a távsegítséget használja Ügyfeleinél keletkezett hibák, karbantartások, egyéb feladatok elvégzésénél az esetek 75%-ban.

A távsegítség módjáról, folyamatáról itt tájékozódhat: Távsegítség

Chat

Az irodánk nyitva tartási ideje alatt műszaki kollégákkal folytathat szakmai kérdésekről on-line beszélgetést. A honlapunk alján található linkre kattintva kezdeményezheti a beszélgetést.