Technikai segítség

Milyen technikai segítséget adunk?

Telefonos segítséget

Elmondja, hol akadt meg, mi elmondjuk (megírjuk), hogy szerintünk hogyan kellene folytatni.

Ha nem tudjuk, utánanézünk, utánakérdezünk az adott szakterület elismert szakértőinél.

Távoli segítséget

Ha be tudunk jelentkezni az Ön számítógépébe, rendszerébe, akkor valószínűleg rövid időn belül segíteni tudunk problémáján.

Mi ezek a problémák (amiken távolról is lehet segíteni)?

Office programokban "hogyan tovább?"

Hálózati problémák nagy része

Nyomtatási problémák java része

Számítógépes beállítási gondok

Személyes segítséget

Ha távolról nem megy, helyszínre megyünk.

Vannak problémák, amiket nem lehet távoli eléréssel orvosolni.

Ilyenkor kollégánk útnak ered és az Ügyfél munkahelyén személyesen igyekszik megoldani a problémát.