Mi ezt életben-tartási szolgáltatásnak hívjuk, ami pillanatnyilag (havi szinten) valóban olcsóbb, azonban a rendszert senki sem ismeri alaposan, minden hibaelhárítás egy hosszadalmas felméréssel kezdődik.
Ez egyrészt lassítja a hibaelhárítást, másrészt minden feladatot elölről kell kezdeni, nincsenek naprakész beállítások, dokumentumok, ami alapján el lehetne kezdeni a javítást.
Több ízben találkozunk olyan rendszerekkel, amik adatmentése esetleges, egy-egy ijedtség miatt történt.
Pillanatnyi divatmegoldások műszaki megoldásainak beszerzése a nélkül, hogy előre felmérnénk, tudjuk-e használni cégünk rendszerében.
Az így beszerzett készülékek integrálása irreálisan nagy erőfeszítéssel kapcsolható a céges rendszerhez.
Sok vezető úgy gondolja, hogy ha a saját szakmájában képes vezetőként gondolkodni, dönteni, az általuk használt számítógépekhez, eszközökhöz ugyanilyen biztonsággal tudnak nyúlni.
A napi használatban ez valóban így is lehet, azonban egy hiba esetén egy rossz döntés (ami akár tudás, akár tapasztalat hiánya miatt van) végzetes lehet.
Cégvezetők egy része dönt a szolgáltatók pillanatnyi, akciós ajánlata mellett, ami sok esetben a költségek növelésével jár, azok csökkenése helyett.
Mutatjuk a megoldást!